уторак, 13. март 2012.

Dobordošlica

Želim svima da poželim dobrodošlicu na moj blog!   :)

Evo kratkog teksta o tome šta možete očekivati na ovom blogu!
Ovaj blog biće o proizvodima koje ja lično koristim i kojima sam zadovoljna, kao i o onima koji su me razočarali!
Najviše ću govoriti o proizvodima za šminkanje i priboru, mada će se naći i neki post i o proizvodima za negu lica, kose i tela.
Ja nisam profesionalni šminker niti sam išla na neki kurs o šminkanju. Ja sam samo obična devojka koja voli da se šminka, kao i sve devojke. Sve što znam naučila sam sa raznih foruma, youtube klipova, od drugarica,....
Ali što je najvažnije, svaki proizvod o kome budem pisala sam lično isprobala i tekst će biti o mom ličnom stavu o tom proizvodu, da li je dobar ili ne, tj. kako se meni lično dopao.

Da ne dužim više, kada krenem sa pisanjem videćete o čemu je reč.

Pozdravljam Vas i "čujemo" se uskoro!  ;)

Нема коментара:

Постави коментар