четвртак, 31. октобар 2013.

Allin MakeUp brush cleanser


Allin MakeUp brush cleanser je sprej namenjen za čišćenje četkica za šminkanje.


Antibakterijska specijalno razvijena formula na biljnoj bazi za temeljno čišćenje četkica za šminku. Dubinskim uklanjanjem nečistoće sa četkica sprečava infekcije na koži, ujedno ih ostavljajući savršeno čistim i paperjastim.

Dolazi u pakovanju od 150 ml. sa pumpicom.


Kako se koristi:
Naprskati na suvu četkicu. Pod mlazom vode rukom oprati četkicu i isprati. Ponoviti. Oblikovati i ostaviti da se osuši.
Sastav:

Ja ga koristim tako što prvo nakvasim četkicu, pa onda naprskam sprej. Tako se bolje i brže operu (nego kada se prska na suvu četkicu, kao što piše na bočici). To odradim sa svim četkicama, pa onda krenem da ih perem (ukoliko perem samo jednu četkicu, onda ostavim da malo odstoji, otprilike 1-2 min.). Uglavnom je potrebno samo jedno prskanje (stisnem pumpicu 2-3 puta za svaku četkicu, za manje četkice je dovoljno i samo jednom) da bi se skinula sva šminka. Kod četkica koje sam koristila za tečni puder ponekad je potrebno 2 prskanja i ispiranja. Četkice posle budu skroz čiste i mekane. 
Jedino što me razočaralo kod ovog spreja je to što ni on ne skida dobro Revlon ColorStay puder, a očekivala sam da hoće.  :(


Evo i slike četkica pre i posle pranja. Četkicu levo sam koristila za nanošenje kamenog pudera, a četkicu desno za tečni puder (Max Factor Color Adapt) i stvarno je rezultat odličan.


Međutim, ukoliko ovaj sprej uporedim sa drugim sredstvima za čišćenje, ipak nije ništa posebno. Ovakve rezultate čišćenja sam imala i kad sam koristila obični antibakterijski sapun, šampon, kao i ELF brush cleanser koji sam ranije koristila. A i s obzirom da ne skida Revlon ColorStay, košta oko 400 din. i ima neki miris koji se meni lično baš ni ne sviđa, nisam sigurna da li ću ga kupiti kad ovaj potrošim.

Da li ste ga probale? Kako vi čistite vaše četkice?

Ovaj čistač četkica sam sam osvojila na nagradnoj igri kod Bamby`s Beauty Lab i ovim putem joj se još jednom zahvaljujem na poklonu.  :)

7 коментара:

  1. Meni je ovaj cistac dobar, mada slazem se da nije nista bolji od sapuna. I meni su cetkice jednako ciste bile i sa sapunom, mada neke stvari tipa gel ajlajner lakse skinem sa ovim nego sa sapunima.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja muku mučim sa Revlon CS, i bez maslinovog ulja nema šanse da ga skinem sa četkice ma koje god sredstvo za čišćenje koristila. :(
    Ovaj čistač ostalo lepo skida, a da li vredi dati 400 din. za njega ili kupiti antibakterijski sapun koji je dosta jeftiniji, najbolje je da svako proceni sam. ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala. Iskreno, po meni je to uludo potrošen novac. Običan baby šampon čini čuda i upravo njega koristim od kad se šminkam četkicama :)
    Naravno, svako radi prema sopstvenim potrebama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planiram i ja da probam baby šampon, čula sam da mnoge devojke njih koriste i da su isto zadovoljne. A i dosta su povoljniji. :D

      Избриши
  4. Ja ga volim. Olaksava mi pranje jer nema brljkanja i posudica sa sapunom i maslinovim uljem, pa posle peri posudice, sklanjaj, nosi cetkice, nego iz jednog poteza sve :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste lakše, ali kad neće da skine Revlon CS. Ništa bez maslinovog ulja. :(

      Избриши
  5. Kako nabavljate kozmetiku iz inostranstva? Ja sam preko prijateljice iz SAD nabavila RT četkice, ali treba mi neka alternativa, jer postoji toliko stvari koje želim da nabavim, među kojima je i Revlon, a nema ga na lookfantastic.com , feelunique i dr.

    ОдговориИзбриши