петак, 27. децембар 2013.

Garnier Fructis Goodbye Damage serum


Izvinjavam se svim devojkama kojima sam obećala ovu recenziju još pre nekoliko nedelja na kašnjenju, selila sam se, pa nisam bila u mogućnosti da pišem. Sada sam se konačno raspakovala i smestila i odmah se bacam na pisanje. ;)

Garnier Fructis Goodbye Damage serum za suve krajeve kose - formula obogaćena uljnim ekstraktom ploda Amle koje prekriva i umanjuje rascvetale krajeve.


Koristim ga na mokru, preškirom prosušenu kosu. Istisnem jednu (jednu i po) pumpicu, protrljam kroz dlanove i nanesem na krajeve kose, a onda ostatak sa ruku nanesem od ušiju na dole. Nakon toga ili samo osušim kosu fenom ili se isfeniram.

 


Krajevi baš budu lepi, zaglađeni. Kosa ne bude ni malo masna i to mi se baš dopada. Koristim ga skoro posle svakog pranja kose (za ove utiske sam ga koristila nekoliko nedelja posle svakog pranja, a sada ga smenjujem sa Macadamia uljem), i mogu reći da sam prezadovoljna i da ću ga sigurno ponovo kupiti.
Košta oko 470 din. (ja sam ga kupila na sniženju u Jasminu za 385 din.) i vredi svaku paru. :) Svima koji nemaju novca da odvoje za Macadamia ulje, preporučujem ovaj serum jer je podjednako dobar, a dosta je povoljniji.  ;)





E sada, da li sprečava cvetanje krajeva na duže staze, stvarno ne znam. Šišam se otrilike 3-4 puta godišnje i trenutno koristim ova dva proizvoda za krajeve i nemam problema sa njima.


Dolazi u narandžastoj providnoj bočici od 50 ml, sa pumpicom.



Jeste probale nešto iz ove kolekcije? Kakvi su vaši utisci?  :-*


4 коментара:

  1. E zamalo da ga kupim danas ali na kraju nisam! E pa super ako valja onda cu ga probati. A jel ti onako uljigavi kosu pa da je lakse ocesljas dok je mokra? Meni je to bitno kod ovakvih proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv proizvod, nisam ga viđala kod nas (ili nisam obraćala pažnju) :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19. јул 2014. 22:18

    Kupila ga danas u liliju, cak je bio snizen i pakovanje je 50 ml dok su prosecne silikonske kapi po 30 ml.Divno mirise i na prvu probu, u svakom slucaju manje masan nego silikon.Mislim da nisam pogresila pri odabiru.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. јул 2014. 22:24

    kupila danas, deluje odlican i divno mirise, manje je madan od silikonskih kapi a uz to je i 50ml dok su prosecne kapi i kreme za krajeve 30 ml.Mislim da nisam pogresila u odabiru.

    ОдговориИзбриши