уторак, 26. новембар 2013.

Real Techniques brushes


Evo napokon i posta o mojim omiljenim četkicama za šminkanje.
Već duže vreme planiram da napišem ovaj post, ali nikako da mi sve četkice budu čiste da mogu da ih slikam. Nekako uvek neku uprljam dok mi se neke druge suše. :D  
Ali evo suzdržala sam se i napokon su sve čiste i na broju za zajedničko slikanje.


Real Techniques četkice sam kupila na sajtu iHerb
Prilikom prve kupovine možete ostaviti popust od 10$ ukoliko je vaša porudžbina preko 40$ (ukoliko je porudžbina manja od 40$, ostvarujete popust od 5$) ukucavanjem koda MHG319
Poštarina za Srbiju je samo 4$, mada nude i neke skuplje opcije slanja koje nude broj za praćenje pošiljke i imaju kraći rok dostave, ali sam ja uvek poručivala ovom jeftinijom varijantom i nije bilo nikakvih problema. 
Prve četkice sam kupila u decembru 2012. godine i stalno se vraćam po još. :)

Moje Real Techniques četkice, počeću od onih koje sam prve kupila:
  • Expert Face Brush - moja omiljena četkica :x ,koju koristim za nanošenje tečnog pudera. O njoj sam već pisala post i ako vas zanima ovde klik.


  • Stippling Brush - ponekad je koristim za nanošenje tečnog pudera ili BB krema, ali uglavnom je slabo koristim pored expert koja mi je savršena za tečne pudere i beauty blender-a (Cosmopolitan Beauty Expert Blend Perfection Sponge) i ruku koje uglavnom koristim za BB kreme. Ali moram i ja da imam jednu "bockalicu". ;))


  • Multi Task Brush - koristim je za nanošenje pudera u prahu i kamenu.


  • Domed Shadow Brush - koristim je za nanošenje senki za oči. Ovo sigurno ne biste znale bez mene ;))


  • Contour Brush - tek sam sad primetila da ovu četkicu još nisam ni koristila, hm, nisam ni znala. Ali naći ću ja njoj već neku namenu. Inače je ovo četkica za konturisanje lica i za nanošenje hajlajtera. Najverovatnije ću je za to i koristiti.

 
  • Panoramic Case - nju trenutno ne koristim jer mi četkice stoje u kutijama sa poklopcem. To je 2u1, futrola i stalak za četkice.


  • Blush Brush - uglavnom je koristim za nanošenje bronzera, a ponekad i rumenila (mada za rumenilo uglavnom koristim Revlon kabuki).

 
  • Setting Brush - koristim je za setovanje korektora ispod očiju, a i kada ne nanosim puder u prahu na celo lice, onda i da setujem korektor koji sam nanela na nepravilnosti.



Ovde sam samo ukratko opisala koje Real Techniques četkice imam i za šta ih ja koristim. Svaka od njih se može koristiti za različite namene, koje ja nisam ni pomenula. Zato ću u narednim postovima pisati detaljnije o svakoj od njih i daću poređenja nekih četkica. ;)

Koje Real Techniques četkice su vama omiljene?


3 коментара:

  1. I koliko kostaju ukupno sve ove cetkice sa dostavom? :D

    ОдговориИзбриши
  2. $29.99 ili 30..svejedno. Toliko sam ih ja platila. Ali set od 6 cetkica. Sastoji se od buffing brush, multi task brush, fine liner brush, essential crease brush, setting brush i pointed foundation brush.

    ОдговориИзбриши
  3. Da li postoji negde cetkica Contour Brush da se kupi sama? Posto sam je ja jedino nasla u setu gde se nalaze jos 2 cetkice.. :-)

    ОдговориИзбриши