субота, 7. септембар 2013.

Real Techniques Expert Face Brush

U decembru 2012. sam se odlučila za kupovinu još nekih četkica i izbor je pao na Real Techniques četkice by Samanta Chapmen, od kojih mi je omiljena postala expert face brush.

Real Techniques expert face brush je četkica koja Vam je jedina potrebna da obavite šminkanje celog lica. Idealna je za nanošenje baze za lice, tečnog pudera, pudera u prahu, bronzera, rumenila,...  Uglavnom jedna četkica za sve namene!

Ukoliko nemate novaca da kupite više četkica, preporučujem da počnete od ove jer je zaista možete koristiti za celokupno šminkanje lica.

Mnogi je upoređuju sa čuvenom (duplo skupljom) Sigminom četkicom F82 i stvarno su vrlo slične i o njihovom poređenju će biti više reči u ovom postu.

Drška je od aluminijuma i veoma je lagana, pa samim tim i laka za korišćenje 
Izuzetno je lepog dizajna, sa super završetkom tako da je možete uspravno ostaviti da stoji na stolu, što je se meni baš dopada jer se lako odlaže u toku šminkanja. Jedina mana ovoga je to što se ne može staviti u klasičan brush roll, kao i što dosta mesta zauzima u mojoj kutiji za čuvanje.


Pošto ja imam dosta drugih četkica, koje koristim za različite druge namene, expert face brush koristim za nanošenje tečnog pudera. Jako lepo nannosi tečni puder i vrlo malo ga je potrebno da se prekrije celo lice. Ova četkica je toliko dobra da mi je zamenila četkice koje sam do tada koristila za tečni puder (ELF powder brush i Sigma F82). 
Bolja je od ELF powder brush zbog svog oblika jer bolje nanosi puder oko nosa, očiju, ... 
Sigma F82 je podjednako dobra, ali je gušća, pa joj treba više vremena da se osuši i zbog toga česće posegnem za RT expert face brush.

  

Kupuje se pojedinačno. Dolazi u plastičnom pakovanju.



 Kao i sve ostale Real Techniques četkice, kupila sam je na sajtu iHerb.


2 коментара:

  1. Ova četkica mi fali <3 Imam Core collection, Travel essentials set, a od pojedinačnih blush brush, foundation brush (onu koso sečenu) i sad štedim za ovu :)
    Prekrasne su, vrlo funkcionalne, kvalitetne i finansijski dostupne.
    Super post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! ;)
      Meni je ovo bila prva RT četkica koju sam kupila i sad mi je omiljena. Imam još 6 njihovih četkica i sve su baš kvalitetne i što je važno pristupačne.

      Избриши