среда, 20. новембар 2013.

Moja najnovija kupovina uz Jasmin akciju


Jasmin parfimerije su nedavno imale odličnu akciju: "Prosloni i osvoji vaučer!"
Za svako plaćanje karticama MasterCard paypass i Maestro paypass preko 500 din. dobija se poklon vaučer u vrednosti od 1000 din. Odlična akcija, zar ne?! 

Akcija je trajala od 14.10.-11.11. ili do isteka zaliha (već 01.11. su svi vaučeri bili podeljeni). Ukoliko Vas zanimaju ovakve akcije, pratite me na mojoj Facebook stranici jer tamo objavljujem akcije koje su meni zanimljive i koje planiram da iskoristim.  ;)
Kad sam videla ovu akciju bila sam jako razočarana jer nisam imala ni jednu od ovih kartica. I mislila sam, ništa od ove akcije! :(
Međutim, đavo mi nije dao mira, pa sam malo guglala po netu i našla rešenje. U banci Intesa postoji Maestro PayPass Gift Card, za čije otvaranje je potrebna samo lična karta. Jednokratna naknada za otvaranje kartice je 200 din. i nema nikakvih dodatnih troškova, za održavnje kartice i sl. Prilikom otvaranja mora se uplatiti 2000 din. koji nam stoje na raspolaganju za trošenje (a može i više). Kartica je odmah aktivna i odmah mogu da se troše parice sa nje. :D Kartica radi na principu, koliko uplatiš, toliko trošiš. Može da se dopunjava, ali ne može da se diže novac sa nje. Mada to nije problem, jednostavno platite bilo šta u nekoj drugoj prodavnici (npr. žvake) ili uplatite tačno onoliko koliko vam treba.
Znam da sada ovo džabe pišem jer je akcija prošla, ali nije loše da znate ako je bude ponovo u Jasminu ili nekoj drugoj radnji. (ako niste znali za akciju, ne pratite me na Facebook-u  [-( )


Vaučeri mogu da se iskoriste do 20.12.2013., ali pošto je nedavno bilo otvaranje unutrašnjeg dela BIG shopping centra u NS-u, i među svim radnjama i Jasmin parfimerija, koja je povodom otvaranja davala 20% popusta, ja sam moje vaučere već iskoristila.


Ovom akcijom sam se počastila sledećim proizvodima:
  • Revlon Uniq one - čitajući razne pozitivne utiske, rešila sam da ga i ja probam. Na prvo korišćenje mi se veoma dopao, pa sam morala odmah da kupim još jedan. :D
  • Garnier Fructis serum za obnovu ispucalih krajeva - prvi utisak je da je super
  • Nivea apricot gel za tuširanje - obožavam ovakve mirisne note, :x
  • Deborah BB krema, 03 sand - htela sam da kupim Garnier bb, ali je nisu imali, pa sam kupila ovu. O njima sam više pisala u ovom i ovom postu.
  • Max Factor olovka za obrve - 1 ebony
  • Max Factor pan stik - 13 nouveau beige
  • Bourjois healthy mix korektor - nijansa 52
  • Bourjois Delice de Poudre, nijansa 52, čuveni bronzer tzv. čokolada
U narednim postovima više o ovim proizovdima, kad ih malo više isprobam. ;)

Jeste li iskoristile ovu akciju? Šta ste kupile?

11 коментара:

  1. Sve mi se dopada :),ne znam da li se pojavilo u Jasminu ali u Dm-u jeste Uniq One ali neka krema u tubi takodje crveno pakovanje,najvise me zanima recenzija za Fructis serum :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U ovom Jasminu je nije bilo. Bilo je samo ovog crvenog i onog novog sa mirisom kokosa.
      Za koji dan recenzija seruma. ;)

      Избриши
  2. Ja imam Bourjois healthy mix korektor u istoj nijansi i super mi je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odličan je. :)
      Suvlji je od Garnier roll-on korektora koji obožavam, ali mi se baš zbog toga i sviđa. Malo bolje hidriram kožu oko očiju, nanesem HM i super mi prekrije podočnjake. Čak ga ni ne setujem puderom u prahu da ne bih dodatno isušivala kožu, jer mi i bez njega ne mrda. :)

      Избриши
  3. Divan shopping :) I ja sam uspesno iskoristila akciju :)
    Imam healthy mix korektor i zadovljna sam:)
    Planiram uzeti Revlon Unique One u skorijem periodu :)
    Kako ti se cini Max Factor olovka za obrve, na koju nijansu vuce?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super! :)
      Što se olovke tiče, meni je odlična, ista boja mojih obrva. :)
      Boja je po meni nešto između crne i tamno sive. Biće recenzija uskoro, pa će biti i slika. ;)

      Избриши
  4. Želim da se izvinim svim devojkama što nisam napisala post o Garnierovom serumu kada sam obećala! :-(
    Selila sam se, tako da nisam bila u mogućnosti da pišem.
    Sada sam se konačno raspakovala i smestila i odmah se bacam na pisanje posta o njemu! ;-)

    ОдговориИзбриши