петак, 30. август 2013.

Sve moje BB kreme


Kao što i sam naslov kaže, u ovm postu ću pisati o BB kremama koje imam.

Za početak da ukratko objasnim šta su to BB kreme. BB kreme (Blemish Balm ili Beauty Balm) su tzv. "all in one" proizvod. One hidriraju kožu, ujednačavaju ten, prekrivaju nepravilnosti, matiraju kožu, štite od UV zraka, imaju anti-age efekat itd.
Nastale su u Aziji, ali su se vrlo brzo proširile i na ostatak sveta.

Prva BB krema koju sam kupila bila je Garnier BB krema za normalnu kožu, nijansa light. Kupila sam je čim se pojavila kod nas. Ona je bila među prvim BB kremama (ako ne i baš, baš prva) koja se pojavila u Srbiji, Ako ipak nije, bar je bila prva koju sam ja primetila  ;)  I evo još uvek je koristim. Kasnije sam kupila i nijansu medium koju koristim leti kad pocrnim, a nijansu light koristim isključivo zimi. Mada često i mešam te dve nijanse da bih dobila odgovarajuću za neki prelazni period. U ovom postu sam pisala više o njoj.
 * Znači Garnier BB krema dolazi u samo 2 nijanse, light i medium.
 * Pakovanje: tuba od 50 ml
 * SPF 15


Posle su BB kreme preplavile naše tržište, pa ih sada ima baš dosta. Čitajući razne pozitivne komentare na forumima i blogovima, rešila sam da probam i Deborah BB. Kupila sam Deborah 5 in 1 BB kremu u nijansi 03. Ova BB krema je isto super, malo je gušća od Garnier i malo bolje prekriva nepravilnosti. Ali za dnevni makeup nekako uvek uzmem Garnier, ne znam zašto, obe su super, ali mi je za nijansu Garnier draža.
 * Deborah BB krema postoji u čak 4 nijanse: 00, 02, 03, 05.
 * Pakovanje: tuba od 30 ml  
 * SPF 20


I na kraju sam prošli mesec kupila Mixa BB kremu u nijansi natural gold o kojoj sam pisala više u ovom postu. Samo sam je probala, pošto mi je nijansa trenutno dosta svetla (jer sam dosta pocrnela ovo leto), ali će mi za zimu biti idealna. Mixa BB krema je najređa od svih pomenutih, a čini mi se i da najmanje prekriva.
 * Mixa BB krema postoji u 2 nijanse: natural gold i natural rose. (obe nijanse su svetle, biraju se u zavisnosti od podtona kože)
 * Pakovanje: tuba od 50 ml
 * nema SPF što joj je velika mana
  

U suštini sve ove BB kreme lepo ujednače ten, ne prekrivaju baš nešto nepravilnosti, ali uz malo korektora se to može rešiti. Ipak one ne mogu da zamene tečni puder na ovom polju, jer on dosta bolje prekriva, ali za svakodnevnu šminku ipak više volim da koristim BB kremu jer ne opterećuje toliko lice, ali za izlaske uvek koristim tečni puder. Ne ističu mi suve delove lica i ne moram da nanosim hidratantnu kremu pre BB kreme (što je slučaj kada nanosim tečni puder). Imaju zaštitni faktor (osim Mixe) što im je veliki plus pogotovo za letnji dnevni makeup.  :)

I za kraj slike poređenja ovih nijansi, sve su slikane napolju, na dnevnom svetlu, neke u hladu, neke na suncu.








Нема коментара:

Постави коментар