петак, 30. август 2013.

Deborah 5 in 1 BB cream



Čitajući razne pozitivne komentare po blogovima i forumima, odlučila sam da i ja probam ovu BB kremu.
Deborah BB krema dolazi čak u 4 nijanse: 00, 02, 03, 05 što je super jer je veća verovatnoća da će svako naći svoju nijansu (u odnosu na Garnier koja postoji samo u 2 nijanse).
Nijansa 00 je jako svetla, 05 je jako tamna. Nijanse 02 i 03 su neke srednje nijanse, od kojih je 03 čak malo svetlija od 02. Da, da, čudno zvuči, mada ni meni nije jasno zašto je to tako, ali nema veze. Ja sam odabrala nijansu 03 jer je ona najviše odgovarala mom tenu.


Deborah BB krema je 5 u 1 proizvod, za koji proizvođač kaže da poravnava kožu, prikriva i smanjuje nepravilnosti na koži, ujednačava ten, hidrira i hrani kožu, štiti kožu do sunca i spoljašnjih faktora.

 
Rekla bih da je to uglavno istinito. Iako imam suvu kožu, mogu reći da mi ova BB krema ne naglašava suve delove. Mogu je naneti samu, bez neke hidratantne kreme ispod (što moram da radim kada nanosim tečni puder). Lepo ujednači ten i solidno prekriva nesavršenosti (malo jače od Garnier BB). Za neke jače nepravilnosti ipak je neophodan korektor, ali manje ok prekriva. Ima SPF 20 što je super jer štiti kožu od UV zraka.


Dolazi u pakovanju od 30 ml, što je baš malo (Garnier ima čak 50 ml).

  
I kao i uvek, za kraj malo swatch-eva ove BB kreme, sve su slikane na dnevnom svetlu, neke u hladu, neke na suncu.



Нема коментара:

Постави коментар