петак, 20. септембар 2013.

Artdeco Dita Von Teese blusher


Rumenila dolaze u klasičnom pakovanju od 5 gr, sa kliznim poklopcem i magnetom na donjoj strani.

Sva moja rumenila su iz Dita Von Teese kolekcije koja je bila na popustu čak 50% u martu jer su je povlačili iz prodaje.

Ova rumenila obožavam, baš su lepe nijanse. Nijanse 09 i 20 koristim najviše za dnevnu šminku, dok nijansu 25 volim da nosim u večernjim satima.

U ovom postu sam rešila da ne pišem puno, nego da postavim što više slika, da biste imale uvid u to kakve su boje u pitanju.

  • rumenilo 09 - ingenue
  • rumenilo 20 - ivresse
  • rumenilo 25 - she-shamen

Nijansa 25 postoji i u standardnoj ponudi rumenila pod nazivom cadmium red blush.

Evo i swatch-eva ovih rumenila.


Kao i za Artdeco senke, kupila sam ovu preslatku kutijicu koja se dobija uz Fisherman`s friend bombone (ima ih i dalje u Rodi po ceni od 150 din) i sada ih čuvam u njoj, a ujedno se i sladim bombonicama.  :)


10 коментара:

  1. NAsla sam blogerku sa suvom kozom!!! JEJJ! :))

    Da li imaju bronzeri u ovakvim pakovanjima? xx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)
      Nemaju bronzere u ovakvim pakovanjima, samo senke, rumenila i korektore Camouflage, ali bi mogli da ih naprave jer su stvarno praktična pakovanja.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Njega sam prvo i kupila ;) ali sam morala da se vratim po još neka kad su već bila na akciji. :D

      Избриши
  3. 25-ica mi je fenomenalna, nisam znala da je i u redovnom asortimanu :)
    Ova fishermans friend posudica je kao stvorena za Art Deco rumenila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, taman stanu 3 komada. Kao da je pravljena za njih, a ne za bombone. :D

      Избриши
  4. Одговори
    1. Ja volim da sve bude uredno i na svom mestu. ;)
      Uskoro pišem post o tome gde i kako čuvam svoju šminku i pribor.

      Избриши