субота, 7. септембар 2013.

Sigma F82 vs Real Techniques Expert Face Brush


Kao što i sam naslov ovog posta govori, ovde će biti reči o poređenju ove dve četkice, Sigma F82 vs RT expert face brush.

- Cena: RT je samo 8,99$ (oko 750 din.), dok je Sigma dosta skuplja 18$ (oko 1500 din.), sa kodom za popust 10% je 16,20$ (oko 1400 din.)
- Poštarina: RT je samo 4$ (oko 330 din.), dok je za Sigmu 14,84$ (oko 1250 din.) i ima free shipping samo jednom godišnje, krajem novembra.
- Znači da biste kupili RT Expert Face Brush potrebno da je da izdvojite 12,99$ (oko 1100 din.), a za Sigmu F82 je potrebno 31,04$ (oko 2650 din.)

To je to što se tiče cene i iz priloženog se vidi da je RT expert face brush dosta povoljnija od Sigme F82.


Što se kvaliteta tiče, rekla bih da su obe četkice vrlo kvalitetne, lepo nanose tečni puder. Sličnog su oblika, s tim da je Sigma F82 okrugla, dok je RT expert face brush ovalna. Što se nanošenja tečnog pudera tiče, malu prednost bila dala Sigmi jer daje malo lepšu završnicu. Sigma je malo gušća od RT i samim tim se malo duže suši, pa iz tog razloga više posežem za RT expert face brush


Moj zaključak je da su obe četkice stvarno dobre i obe odlično nanose tečni puder! Sličnog su oblika i ako uzmemo u obzir i cenu, svima bih preporučila Real Techniques Expert Face Brush jer je dosta povoljnija od Sigme F82, a krajnji rezultat je relativno isti.


4 коментара:

  1. Od svih RT cetkica ova mi je uvek bila najprivlacnija. Mislim da je Samanta Capman definitivno napravila odlicnu liniju cetkica koje mogu da pariraju mnogim daleko skupljim brendovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno se slažem sa tobom. Najviše imam RT četkica i baš sam zadovoljna njima. A ova Expert mi je najomiljenija od svih i najviše je koristim. ;)

      Избриши
  2. Meni nijedno šminkanje ne može da prođe bez RT kista :D

    ОдговориИзбриши