четвртак, 19. септембар 2013.

Artdeco senke




Senke dolaze u klasičnom pakovanju od 0,8 gr, sa kliznim poklopcem i magnetom na donjoj strani.

Moja kolekcija je Artdeco senki počela kupovinom senki iz Dita Von Teese kolekcije koja je bila na popustu čak 50% u martu ove godine.
Kupila sam 5 senki, a kasnije sam kupila još 2 senke iz obične kolekcije.
Senke su dobro pigmentovane i lepo se nanose. Ipak ja uvek prvo nanesem Artdeco bazu za senke jer onda boje budu još intenzivnije i duže traju.

U ovom postu sam rešila da ne pišem puno, nego da postavim što više slika, da biste imale uvid u to kakve su boje u pitanju.


Počeću sa senkama iz standardne kolekcije:
  • senka broj 13 - eyeshadow pearl - bronze mirror
  • senka broj 538 - eyeshadow matt - matt nude blush

Senke iz Dita Von Teese kolekcije:
  • senka broj 369 - glamour eyeshadow - opulence
  • senka broj 503 - eyeshadow matt - veuve noir
  • senka broj 520 - eyeshadow matt - brunesque
  • senka broj 530 - eyeshadow matt - sepia
  • senka broj 554 - eyeshadow matt - petticoat

Evo i swatch-eva svih senki:


Postoje Artdeco kutijice koje su namenjene za čuvanje rumenila, senki,... tj. svih komada koji dolaze u ovakvom pakovanju sa magnetom na donjoj strani, ali su po meni malo skupe tj. žao mi je da dam toliko novca samo za kutijicu (uvek nekako pre kupim novi komad šminke :) ), tako da sam ja po predlogu devojke sa jednog foruma kupila ovu preslatku kutijicu koja se dobijala uz Fisherman`s friend bombone i sada ih čuvam u njoj. 
Dobra ideja, zar ne?  :)


12 коментара:

  1. Kutijici nema zamjerke (a još su i bombonice ukusne) :D Koristim i
    Artdeco sjene, a kao i za kutijicu, nemam zamjerki :)

    ОдговориИзбриши
  2. Izvrsna ideja za izvrsna sjenila :) I sama imam nekoliko i obožavam ih :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kutijica je salivena za senke, savrseno pase :D
    Svidja mi se jako 520 nijansa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U poslednje vreme najviše koristim braon senke, tako da je meni trenutno omiljena nijansa 13. :)

      Избриши
  4. svaka pohvala za ideju kako da ih skladistis :)
    a ja jos nemam nijednu ad senkicu u svojoj kolekciji mada bih mogla to da promenim :)sve su nijanse prelepe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što sam u postu rekla, nije moja ideja, ali čim sam je videla odmah sam je preuzela jer je stvarno super. :)
      Na sajtu Jasmina sam videla da im je sada 8 senki na sniženju 50%, pa ako ti se neka nijansa dopane, nije loše da ih sad probaš. ;)

      Избриши
  5. Po meni su Artdeco sjene dobre, ali precijenjene. Prijateljica i ja smo izračunale da je jeftinije kupiti Naked paletu.
    Što se mat sjena tiče, ja se kunem u Flormar :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste jeftinije kupiti Naked paletu, ali ako nekome ne treba toliko nijansi, mislim da su ovo odlične senke za te pare. 609 din. je puna cena senki što jeste malo skupo, ali Jasmin često daje 20% popusta, a i neke nijanse budu na popustu čak 50%, pa se mogu kupiti za samo 305 din. koliko sam i ja platila za ove, što je baš, baš povoljno. ;)

      Избриши