понедељак, 30. септембар 2013.

Mixa Baby Gel for body & hair

Pre sam lice prala raznim sapunima i gelovima za pranje lica, ali su mi uvek dodatno isušivali lice, pa sam zadnjih godina počela da ih izbegavam. Bojala sam se da će i ovaj proizvod biti takav, ali čitajući pozitivne komentare, rešila sam da mu dam šansu. I nisam se nimalo prevarila! 


Mixa Baby Gel for body & hair Soap-Free Surgras - gel za kupanje beba koji je namenjen i za telo i za kosu.
Ja sam ga kupila i koristila za umivanje i čišćenje lica i veoma sam zadovoljna njime.


Ne koristim ga svakodnevno jer šminku uvek skidam micelarnom vodom, a posle nje se ne umivam. Uglavnom ga koristim 2-3 puta nedeljno kada želim da detaljno operem llice, uglavnom ujutru ili nakon tuširanja kad nemam šminke na licu..
Koristim ga tako što prvo nakvasim lice vodom, istisnem malo gela na ruku i nanesem otprilike ravnomerno na lice. Onda uzmem Ebelin Professional Massagepad o kome sam pisala u prethodnom postu i njime lepo istraljam lice i na kraju isperem lice vodom.
Lice posle bude tako čisto, glatko i meko. :) Napokon nema više onog osećaja zategnute kože nakon umivanja. Jeeee....   :D


Dolazi u pakovanju od 250 ml sa pumpicom. Pošto ja planiram da ga koristim za umivanje, baš će dugo da mi traje. Pumpica je skroz ok, ispušta sasvim dovoljno proizvoda..


Koje sredstvo za umivanje vi koristite?

7 коментара: