понедељак, 30. септембар 2013.

Ebelin Professional Massagepad

Evo šta proizvođač kaže:
"Ebelin jastuče za piling i masažu lica. Idealno za nežno, ali intenzivno tretiranje kože. Mikro-fine dlačice za piling uklanjaju izumrle slojeve kože. Zaobljena opna za masažu omogućava prijatnu masažu lica i podstiče cirkulaciju. Za savršen rezultat, jastuče za masažu i piling lica koristiti sa sredstvom za čišćenje lica. Naneti sredstvo na vlažno lice i umasirati u kožu nežnim kružnim pokretima. "

A ja kažem:
Ebelin Professional Massagepad je gumeno jastuče koje ja koristim prilikom umivanja. I prosto ga obožavam. :) 


Kao što i gore piše, prvo nakvasim lice vodom, nanesem na lice malo sredstva za umivanje (trenutno koristim Mixa Baby Gel for body & hair), nakvasim jastuče i onda kružnim pokretima trljam lice. Gumene dlačice su baš nežne tako da ni malo ne grebu lice, a gel lepo zapeni i baš lepo skine nečistoće s lica. Ovo jastuče mi je idealno za takvo pranje lica, baš ga lepo i izmasira, ali za piling nikako nije. Bar ne za mene, jer ja kad radim piling, volim da koristim grublju četku (za piling lica koristim Aldo Vandini facial scrub brush).


Ja ovo jastuče koristim za još jednu namenu, za pranje manjih četkica za šminkanje. Da, da. ;) Obožavam da ga koristim za pranje četkica za oči, korektora i sl. Uglavnom svih tih manjih četkica. Mnogo brže i bolje se operu, nego kada ih trljam od dlan.


Kupila sam ga u DM-u po ceni od oko 170 din., možda i manje, ne sećam se tačno. Planiram da kupim još jedno jastuče, pa da jedno koristim samo za lice, a drugo samo za četkice, ali uvek kada odem u DM zaboravim da ga kupim ili kad ga se napokon setim, sve je rasprodato. Mada može i samo jedno jastuče da se koristi za obe namene (kao i ja sada) jer je gumeno i vrlo se lako i lepo pere. 

12 коментара:

  1. ja ga tražim već duže vreme i nikako da ga nađem :/

    ОдговориИзбриши
  2. Ako uspes da nadjes negde molim te javi mi, jer ga nema ni u jednom jedinom dm-u! :(

    ОдговориИзбриши
  3. Evo i ja da potvrdim da ga nigde nema, a trazim ga sigurno mesec dana. Cak sam gledala u novootvornom dm-u na terazijama - nema! :(

    ОдговориИзбриши
  4. Ok ovo sigurno kupujem da probam. Razmisljam vec neko vreme o tome.

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam ga i ja! :) Devojke ako ne možete da ga nađete, prolistajte Avonov katolog i on ima ovakvo čudo u ponudi :)

    ОдговориИзбриши
  6. Imam ga i obozavam. I primjetila sam neke napretke na licu otkad ga koristim. Kupila bih jos jedno cisto ako ovaj zagubim. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Upravo sam proverila sa DM-om, trenutno ga više nemaju. :( Javljam čim mi potvrde da su ga dobili i da ga ima ponovo u prodaji! ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Kupila sam ga danas u DM-u u Nišu,ima ih jos. Sada kostaju 185 dinaea

    ОдговориИзбриши