четвртак, 8. август 2013.

Sigma četkice F82 i F84

Posle čitanja mnogih pozitivnih utisaka o Sigma četkicama, morala sam i ja da se počastim. :)


Iako su svi hvalili F80 za nanošenje tečnog pudera, ja sam se ipak odlučila za četkice F82 i F84, iz linije Sigma Sigmax™. F80 je istog oblika kao ELF powder brush i zato sam se odlučila za kupovinu F82 jer je ona drugačijeg oblika. Kupila sam ih u junu 2012. god. i tada su ove četkice zajedno bile na popustu, tako da sam zbog toga kupila obe (iako sam planirala samo F82). 

 Poručila sam ih sa ovog sajta, njihovog zvaničnog sajta, i sa kodom za popust (koji se nalazi na vrhu bloga) ostvarujete 10% popusta prilikom svake kupovine.

Četkice su napravljene od sintetičkih vlakana, Synthetic Sigmax™, tako da su idelane za nanošenje tečnih proizvoda, kao i onih u prahu, kamenu.

Kada su stigle bile su upakovane u plavu kartonsku kutiju, sa Sigma logom, sa folijom na dršci i zaštitom preko dlaka.



F82 je idealna za nanošenje tečnog pudera. Lice izgleda stvarno savršeno nakon nanošenja pudera ovom četkicom. Dosta je manja od ELF Powder brush o kojoj sam pisala u ovom postu. I F82 je obla, dok je ELF ravno sečena.
Obe četkice su mi podjednako dobre, mada malu prednost dajem Sigmi jer lice ipak bude malo lepše, i zbog toga što su dlake okruglo sečene, bolje nanosi tečni puder oko nosa, brade i sl.
Pročitanjte više o poređenju ove dve četkice u postu ELF Powder brush vs Sigma F82.
F82 sam probala i za nanošenje rumenila i super je, ali pošto obožavam da je koristim za tečni puder, za rumenila koristim neke druge.






F84 je namenjena za nanošenje rumenila i bronzera, ali za tu namenu koristim neke druge četkice tako da ovu praktično ni ne koristim (koristila sam je možda 2-3 puta).
Da se razumemo, ovo je veoma dobra četkica, ali nekako uvek posegnem za nekom drugom, npr. Revlon kabuki, Ecotools Retractable Kabuki ili neku od RT četkica. Pošto ja koristim uglavnom pečena rumenila i rumenila u kamenu, F84 mi nekako ne odgovara za njih jer je veoma gusta, ali zato mislim da bi bila idealna za kremasta rumenila.






I za kraj malo slika poređenja ovih četkica.  ;)





Нема коментара:

Постави коментар