петак, 30. август 2013.

Garnier Miracle Skin Perfector BB cream


  Moja prva BB krema!  A i dalje omiljena!
Garnier BB kremu sam kupila čim se pojavila na našem tržištu. To je bila moja prva BB krema, a iako sam kasnije probala i neke druge, ova mi je za sada najomiljenija i uvek se njoj vraćam.

Garnier BB krema za normalnu kožu dolazi u 2 nijanse: light i medium. Ja imam obe nijanse, light koristim zimi, a medium koristim leti kada pocrnim. Imam naviku i da pomešam ove dve nijanse da bih dobila odgovarajuću nijansu za neki prelazni period.

Proizvođač kaže da Garnier BB krema:
  • ujednačava ten
  • hidrira
  • koriguje nepravilnosti
  • daje blistavost
  • štiti od UV zračenja - ima SPF 15


Rekla bih da je to uglavnom istinito. Ja imam suvu kožu i mogu reći da mi ova BB krema uopšte ne ističe te suve delove. Mogu je naneti samu, bez neke hidratantne kreme ispod (što moram da radim kada nanosim tečni puder). Lepo mi ujednači ten, to je tačno, ali slabo prekriva nepravilnosti. Pretpostavljam da bi ova krema bila idealna za one koji nemaju nepravilnosti na licu, ali za nas koji imamo, ova krema ih neće prekriti. Eventualno neke sitne i svetle nepravilnosti hoće. Ali i pored toga, ja je svaki dan koristim, dodam malo korektora i ten je super. I veoma mi se dopada što ima SPF 15, tako da pruža i zaštitu od sunca. Nije neka visoka zaštita, ali bolje išta nego ništa.  :D

Dolazi u pakovanju od 50 ml.

  
I za kraj evo malo swatch-eva nijansi ove BB kreme. Slikano je na dnevnom svetlu, neke u hladu, neke na suncu.


2 коментара:

  1. Meni se ovako krema nikako nije dopala. Kada nansem na ruku izgleda gusta, a na licu rijetka. Slabo prekriva i kako imam osjetljivo lice, regovalo je crvenilom. I svijetlija nijansa mi je tamna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima dosta podeljenih utisaka za Garnier BB, ali meni je omiljena. Do sada sam potrošila 3 svetle i 1 tamnu i planiram ponovo za zimu da kupim svetlu jer sam je potrošila. :D

      Избриши