понедељак, 12. август 2013.

Mixa Rough Areas Repairing Surgras - krema za suve zone

Od svih proizvoda Mixa kozmetike koje sam nedavno kupila, odlučila sam da prvo pišem o kremi za suve zone jer me je ova krema oduševila.  :D

    
Mixa Rough Areas Repairing Surgras namenjena je za laktove, kolena, pete tj. za ekstremno suvu kožu. Sadrži 40% glicerina i ovseno mleko.


Dolazi u pakovanju od 100 ml.


Krema je veoma gusta, teško se istiska iz tube, ali se lako razmazuje i koža je brzo upije. Kupila sam je za pete i stvarno je super. Namažem ih uveče, koža lepo upije, ne ostaje nikakav lepljiv sloj, a pete ujutru budu baš glatke.
Ja inače imam veoma suvu kožu i ova krema mi je savršena i za ruke. Da, da... Iako Mixa ima posebnu kremu koja je namenjena za negu ruku sa 30% glicerina, nju nisam ni probala jer mi je ova krema savršena za njih. Koža ruku mi je jako suva, a pošto nemam naviku da ih redovno mažem, ova krema mi je pravi spas. Namažem ruke uveče pred spavanje, koža lepo upije kremu, mada ruke ostanu blago lepljive, ali baš blago (možda nanesem malo više kreme nego što je potrebno), ali mi to ne smeta  Ujutru mi ruke budu toliko mekane da prosto ne mogu da verujem. Iako ih ne mažem svako veče, koža mi ostaje meka, bez ikakvih suvih delova.


Ovu kremu preporučujem svima koji imaju veoma suvu kožu ruku, kao i za pete i ostale suve delove tela, a pogotovo onima koji nemaju naviku ili vremena da se "mackaju" svaki dan kao i ja!  :D


Нема коментара:

Постави коментар