четвртак, 8. август 2013.

Deborah četkica za tečni puder


Deborah foundation brush je prva četkica za tečni puder koju sam kupila. Ovo je klasična pljosnata četkica za tečni puder koju sam kupila pre malo više od godinu i po dana.
Do tada sam tečni puder nanosila prstima, što je bilo ok, ali sam po raznim forumima i blogovima čitala o četkicama za tečni puder i odlučila sam da kupim i ja jednu.
Odluka je pala na ovu četkicu jer tada nisam imala mogućnost da poručim neku iz inostranstva.
Četkicu sam kupila u Jasmin parfimeriji, tada je čak bila i na sniženju i kad sam došla kući i uzela da je operem, drška mi je otpala. Baš sam se razbesnela i htela sam da odmah odem do Jasmina da je reklamiram, ali sam imala neke obaveze i nisam mogla, pa sam rešila da je jednostavno zalepim. Oprala sam četkicu i jedva sam čekala da se osuši da je probam.

Četkica je stvarno dobra, lepo nanosi puder, drška stoji na mestu, nije se čak ni rasklimala, al sam je popravila, svaka mi čast  :)  Ne linja se, nije mi otpala ni jedna, jedina dlaka. Za te pare (tada je bila oko 650 din. na sniženju, sada je oko 1000 din.) stvarno dobra četkica.

Preporučujem je svim devojkama koja traže povoljnu, a dobru četkicu koja ima da se kupi kod nas.




Naravno nije ni blizu toliko dobra kao ELF Powder brush, Sigma F82 ili omiljena Real Techniques Expert Face Brush koje sam posle kupila tako da ovu praktično više ni ne koristim.  ;)

2 коментара:

  1. Prijateljica je kupila i kaže da je dobra, a vidim i ti se ne žališ :D Mislim da ide na listu za kupovinu :)

    ОдговориИзбриши