четвртак, 8. август 2013.

ELF Powder brush

Prva četkica za tečni puder koju sam kupila bila je Deborah foundation brush, o kojoj sam govorila više u ovom postu.
Kao prva četkica koju sam kupila za tu namenu, nije bila loša (ipak je lice lepše izgledalo nego kad sam puder nanosila prstima), ali sam rešila da probam neku drugu, više hvaljenu po forumima i stvarno sam se oduševila razlikom.

Odlučila sam se za kupovinu ELF Powder brush, četkicu koja je jako hvaljena na forumima, a ujedno je baš povoljna, čak je i jeftinija od pomenute Deborah, ali nažalost nema da se kupi kod nas.

Poručila sam je sa sajta www.eyeslipsface.co.uk u februaru 2012., cena joj je sada samo 3,75 funti (oko 500 din.), a često imaju akciju free shipping, tako da sam ja tada iskoristila akciju i kupila četkicu, šampon za pranje četkica, sredstvo za brzo čišćenje četkica, itd. i sve to su mi poslali o njihovom trošku.

Četkica je stvarno odlična! Oduševila me je potpuno! Iako je četkica namenjena za nanošenje pudera u prahu, kamenu, za to je nisam ni koristila pošto je idealna za nanošenje tečnog pudera, pa je samo za to i koristim. 
Lice bude stvarno savršeno nakon nanošenja pudera ovom četkom. Zbog svoje veličine, veoma brzo se nanese tečni puder, mnogo brže i lepše od pomenute Deborah.

Prilikom prvog pranja otpale su možda 1-2 dlake i to je to. Ne linja se, lako se pere i relativno brzo suši. Operem je uveče i do jutra je već suva. Do sada mi se samo malo rasklimala drška, ali ništa strašno, još uvek stoji na mestu.






Sve slike su slikane sada kada pišem ovaj post, ali imajte u vidu da imam i Sigma F82 i Real Technoques Expert Face Brush (koju trenutno najviše volim i koristim) tako da je ova od početka 2013. godine samo povremeno u upotrebi. Ali sam je prvih 6 meseci intenzivno koristila.  ;)


Нема коментара:

Постави коментар