среда, 21. август 2013.

Mixa Soothing BB Cream - natural gold

Mixa kozmetika u svojoj ponudi ima 2 nijanse BB kreme, natural rose i natural gold. Obe nijanse su svetle, s tim da je nijansa natural rose namenjena osobama koje imaju hladan podton, a nijansa natural gold je namenjena osobama koje imaju topao podton. 

S obzirom da ja imam topao podton, odlučila sam se za nijansu natural gold.


Mixa Soothing BB Cream Anti-Redness - natural gold - umirujuća bb krema protiv crvenila. Sadrži cvet arnike, vitamin B3 i kofein.



Deluje umirujuće i bori se protiv crvenila.


Dolazi u pakovanju od 50 ml.


S obzirom da sam dosta pocrnela ovo leto, krema mi je trenutno dosta svetla, tako da ne mogu da iznesem utiske jer je ne koristim. Morala sam da je kupim jer obožavam sniženja :D , a i znam da će mi za zimu biti idealna. Baš takvu nijansu sam tražila ovih godina.

Utiske o njoj ću dopuniti na zimu, a za sada evo swatch-eva da vidite kakva je nijansa.



Нема коментара:

Постави коментар